2012-01-02

Nem ígérek semmit...

Hááát, nehezen, de nálam is elindult az új év... (ma elvittem a gyerekeket oviba, amit zárva találtunk). Ne számítsatok az ilyenkor szokásos évértékelésre vagy fogadalomtételre! Ez utóbbi nem szokásom, az előbbit pedig későbbre tartogatom: bő 2 hét múlva blogszülinap, akkor lesz bőven alkalom a visszaemlékezésekre.

Az év vége/eleje nekem inkább a tervekről szól. Mi az, ami eddig megvalósult? Mi az, ami nem, akarom még? Mi legyen az újakkal, belevágjak? Rengeteg van!!! Ez a legizgalmasbab időszak. Szeretem. Még bármi lehet, bármi megtörténhet! Pont olyan, mint amikor képzeletben berendezed álmaid lakását. Vagy amikor megálmodod a szürke falak közé a színeket. Amikor az alaprajz sok-sok rajzolás és tervezés közben formálódik. Amikor úgy érzed, hogy az előtted álló év sokmindenre választ ad majd (én kb. minden évben ezt érzem :) A tervek születéséhez pedig sok álmodozás kell, hasznos időtöltés, nekem mindig bejön!

Nem tudom, ti miről álmodtok, de ha valami szépre, valami régire vagy valami újra vágytok, abban tudok segíteni. Olvassatok idén is, hogy valóra váljanak a terveitek!










Via House & leisure

Szólj hozzá!

5 megjegyzés:

Monika írta...

Zárva volt az ovi?????Hogyhogy????

Szépséges képek,köszi!

Kedvenc Otthon írta...

Valsz. az iskolásokhoz igazították, akiknek állítólag csak holnap kezdődik újra a suli. Mindegy, biztos láttam ünnepek előtt kiplakátolva, csak elfelejtettem/nem figyeltem. Így jártunk :) A srácok örültek.

Nikoletti Petra - Lakberendező írta...

Jaj, szegény! Én ma reggel félálomban - tőlem teljesen szokatlanul - csekkoltam, mikor láttam, hogy még suliszünet van. Volt ovink. Aztán meg nem vittem be a gyereket, maradjon inkább itthon a szegény, beteg Lénával... :) Egyébként szép ez a lakás és velkám bekk az éteren...

Csibe írta...

Álmodozni?! Igen! :)
Szép, hangulatos képek, köszi!

Fróni írta...

Csodaszép képek! Azt hiszem ebben az évben tényleg csak az álmodozás marad...hozz jó sok képet, hogy álmodozhassunk Nálad! :)